Gra Główna

Gra Główna to dwudniowy larp, który jest wizytówką Fornostu – a zarazem punktem programu stanowiącym kulminację i zwieńczenie każdego naszego konwentu. Przeczytajcie wstępniak fabularny i zgłoście się po postać, wysyłając wiadomość na podany niżej adres e-mail 😉

Bitwa o Shire

Przez splot nieszczęśliwych zdarzeń, które miały miejsce w ostatnich latach, nad Śródziemiem znów zawisło wielkie niebezpieczeństwo. Rok po upadku gwiazdy na wioskę Gwaihir, siły zła uderzają na Arnor i Gondor. Jako pierwsza, pomimo rozłamu wśród plemion, na Minas Tirith rusza armia Easterlingów, dowodzona przez Szarego Króla i Kult Upiornego Drzewa. W odpowiedzi oddziały Majara zwanego Władcą Północy uderzają na Fornost. Gdy armie Arnoru i Gondoru zostają związane walką na północy i południu, z Gór Mglistych wyrusza smok Kalariagon wraz z oddziałami i kieruje się w stronę Shire oraz Bree. Pewny zwycięstwa smok wysyła posłów, którzy wzywają władców miast na negocjacje. Ale w jakim celu?

Na wschód od Bree, niedaleko gościńca i nieopodal Wzgórz Kurhanowych, zostaje założony tymczasowy obóz. Na rokowania przybywają przedstawiciele smoczej armii – fanatyczni kapłani, krwiożerczy wojownicy, dzicy Dunlandingowie. Po drugiej stronie negocjacyjnego stołu zasiadają wysoko postawieni przedstawiciele Shire, Bree, a nawet delegacja z Fornostu. Na czas pertraktacji zostaje ogłoszone zawieszenie broni, jednak wszyscy zdają sobie sprawę, że zaledwie o dzień drogi stacjonują smocze oddziały, gotowe do rozpoczęcia rzezi słabo ufortyfikowanych miast. Na miejscu widziano również wszelkiej maści wichrzycieli, spekulantów, handlarzy, a nawet elfów i krasnoludów. Chodzą słuchy, że nieopodal pojawiły się oddziały najemników – ale komu służą?

W przeddzień bitwy o Shire cała kraina zamiera w pełnym napięcia oczekiwaniu, a pobliskie Wzgórza Kurhanowe spowija gęsta mgła. Nadchodzące dni zdecydują o dalszym losie Eriadoru, a może i całego Śródziemia.

 

Zgłoszenia do Gry Głównej przyjmujemy pod adresem gra.glowna@gmail.com.

Możliwość tworzenia własnych postaci jest już zablokowana, ale można zgłaszać się do ról przygotowanych przez Mistrzów Gry. W wiadomości opiszcie swoje preferencje – np. postać dobra/zła, walcząca/knująca/klimacąca, człowiek/krasnolud/elf/niziołek – a postaramy się dopasować rolę do Waszych upodobań. Pula postaci nie jest nieskończona, a o przydziałach decyduje kolejność zgłoszeń, więc nie zwlekajcie 😉

 

Szykujecie się do Gry Głównej „Bitwa o Shire”?

Wobec tego mogą Was zainteresować nasze następujące materiały:

MECHANIKA

Poradniki dotyczące łatwego szykowania klimatycznych strojów

Kronika wydarzeń z dotychczasowych Gier Głównych

Opowiadanie wprowadzające w klimat „Bitwy o Shire”

2 komentarze do “Gra Główna

  • Jessica Starnawski pisze:

    Dzień dobry,
    Jeśli zostały jakieś postaci, bardzo chciałabym się zgłosić do Gry Głównej. Postać kobieca (choć mężczyzn też zdarzyło mi się grać, ale nie na LARPach), raczej zła (albo neutralna) – najemnik, fanatyk, denuncjator – rasa nie ma dla mnie aż takiego znaczenia, choć mam słabość ras wszelkich, oprócz ludzi 😉
    Pozdrawiam,
    Jessica Starnawski

  • Fornost pisze:

    Jessica, rola dla Ciebie na pewno się znajdzie! Napisz maila ze zgłoszeniem i swoimi preferencjami na gra.glowna@gmail.com :)

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Można użyć HTML oraz <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>